21 Comments

  1. yanlş çünkü benim uzun zamandır sewdiğim var

    YanıtlaSil
  2. Yanlış az önce ayrıldık

    YanıtlaSil
  3. Yanlış çünkü sizin yorum yaptıgınız saat ile 03.03 uyuşmuyor

    YanıtlaSil
  4. Uymuyor arkadaş 2 aydır hayvanımsı kelebekleri kız attı kenera diyor kafamı topluycam banada yazık değil mi yazıklar girsin 03.03 e

    YanıtlaSil
  5. Bir aydır sevmedigim biriyle çıkıyorum galiba ona gercekten asik oldum

    YanıtlaSil
  6. Kız bana kardeşim dedi aq ne aşık olmasi

    YanıtlaSil
  7. Doğru sanırım ama yok ya hem benim sevgilim var onunda

    YanıtlaSil
  8. Yalan la bunlarda yalan burclarda yalan inanmayin bule seyler hem ask dedigimiz seyde cok sacma artk benden uzak ;)

    YanıtlaSil
  9. Dogrudur insallah bugunki.tavirlarina bakilirsa hos karsiladi asik.olsun ya valla cok iyi olur

    YanıtlaSil
  10. Yanlış .. Sadece bazı şeyleri hep yanlış yorumladık.

    YanıtlaSil
  11. Yanlış b3n zaten 3 senedir birine aşığım oda bana aşık yakında evlencez onun haricinde görüştüğüm kimsede yok bana aşık olsun 😁😁 inanmayin

    YanıtlaSil
  12. Yanlış,başkasına çevrimiçi.

    YanıtlaSil
  13. Dogru benxe kesin

    YanıtlaSil
  14. Ben zaten aşığım ama 3 aydır aramız bitti iliskimizde 5nci yılımızın başında bitti bitti ama niye bitti bilmiyorum açık ve net söylüyorum bilmiyorum bahane ederek yok annem duydu yok babam kızacak yok efendim millet bizden bahsediyor gibi bahanelerle bizim güzelim ilişkimizi mahvetti gitti ben bir erkek olarak hala da onu seviyorum onu çok özledim 3 aydır ayrıyız biraz pskilojim bozuldu resmen bazen sinir krizi geçiriyorum onu düşünmekten bıktım usandım eridim saçlarım dökülüyor ben çok bağlandım kendimi çok kaptırdım ona her baktığımda bir eş gözüyle baktım sahiplendim kıskandım ama değerimi ne bilsin kim bilsin bide bazı kızlar gelip efendim erkek milleti sevmiyor aldatıyor ağlamıyor bilmem ne böyle şeyleri yazıp kendinizi rezil etmeyin hiç kimse aynı değildir görüşü olsun karakteri olsun biçimi olsun illaki bir fark vardır bunu okuyan herkee canı gönülden teşekkür ederim allaha emanet olun.

    YanıtlaSil
  15. Yanlış. Az önce ayrıldık.

    YanıtlaSil
  16. Sanki saatler yüzünden ayrıldınız insanlar umut etmeyi sever. Umut ettikçe güçlenir başarma arzusu katar kendine. Umudu olmayan biri için hayatın ne anlamı var?

    YanıtlaSil
  17. Doğru cidden ben stakllıyordum aşık olduğum kişiyi bir baktım saat 03.03 oldu

    YanıtlaSil
  18. Neymis asık olmaya basliyomusuz icimizde kelebekler varmis uyuyamiyomusuz lan 7 senelik nisanlimdan ayrildim ask acisindan uyuyamiyorum asik olmaya basladiniz diyo yalan inanmayin 😋

    YanıtlaSil
  19. Yalan be bu saate kalkmış ders çalışıyorum ne aşkı 😂

    YanıtlaSil