20 Comments

  1. Iyi azıcık düşünsün beni hayvan

    YanıtlaSil
  2. Bende Onu Düşünüyorum Oda Beni Düşünsün Her Şey Karşılıklı :D

    YanıtlaSil
  3. Ya benim kankan beni seviyor
    Geldi çıkma teklifi etti.
    Kabul etmedim ama sürekli koruma gibi peşimde geziyor
    Şimdi ben ona peşimde gezme dedim aramız bozuldu.ama ben onu kanka olarak çok seviyorum ne yapayım acill ama hemen cevap verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  4. Kankam bana çıkma teklifi etti kabul etmedim şimdide peşimde koruma gibi geziyor sonra peşimde gezme dedim aramız bozuldu ama ben onu kanka olarak çok seviyorum sizce ne yapayım

    YanıtlaSil
  5. düşün düşün nereye kadar...

    YanıtlaSil
  6. Eşsek dil ya aklına geliriz herald e :) okuzumun ..<3

    YanıtlaSil
  7. Kanka olarak seviyosan onuda anla. Kaç seneden beri tanıyon

    YanıtlaSil
  8. bence hepsi yalan

    YanıtlaSil
  9. düşün düşün boktur işin :D

    YanıtlaSil
  10. ya cok da kankam deil ama bi arkadasim beni sevdiini soyledi simdi bn de ondan biraz hoslaniorm gidip ona benmde onu sevdiimi soylesem yavsaklik gibi mi olur yani sizce ama cok tatli onun beni sevdiini bn onceden anlamistim da bise dememistm ya of gitsem desem ben de seni seviom die ah ah nerde bende o cesaret

    YanıtlaSil
  11. Düşünmez o öküz

    YanıtlaSil
  12. umarım doğru kişi düşünüyordur

    YanıtlaSil
  13. seni seviyorum CEVAT <3

    YanıtlaSil
  14. Düşünmez ki gavat. O daha egosuna yenik düşsün

    YanıtlaSil
  15. Seni seviyorum Alperen

    YanıtlaSil
  16. Seni çok özledim ufuk

    YanıtlaSil
  17. Aramız bozuktu umarım düşünmüştür ve yakında mesaj atar

    YanıtlaSil
  18. Seni seviyorum İsmail

    YanıtlaSil
  19. Sevgilisi var be neyimi düşünecek...

    YanıtlaSil
  20. rositavdan nefret ediyorum bunu onada soyledim 4 ay once!!!

    YanıtlaSil