18 Comments

  1. Ya bu kadar saçma bişey olamaz, 22.22 sürekli denk geliyor ama bi kahve ısmarlayanımız olmuyor

    YanıtlaSil
  2. 22.22 hep cikiyor , kahveyide hep kendi kendime ısmarlıyorum

    YanıtlaSil
  3. Bunu okuyana kadar 22.23 oldu

    YanıtlaSil
  4. 22.22 hep cikiyor ama kahve ismarlayan yok hani ne zaman kim kahve ismarlayacak☺

    YanıtlaSil
  5. Ne 22.22 be hani kahve kani şans

    YanıtlaSil
  6. Kahve için biri aricakmista cagircakmista falan filan hani nerde faso fiso hepsi

    YanıtlaSil
  7. ula 2 senedir bi umutla bekliom yok kahve ısmarlayan cenabetlik bndemi ne

    YanıtlaSil
  8. Herkese benden bir ☕ o zaman 😅

    YanıtlaSil
  9. bence 22.22 sadece kahve ismarlamak manasinda deyik karsi taraftan gelen baska bir seyde ola bilir ve bu gun ben busaati gordukten sonra bana teklif geldi

    YanıtlaSil
  10. 22.22 de ne kahvesi abi ya.asfsgdhh

    YanıtlaSil
  11. Geç bunlari ben hep takip ederim ne arayan var nede soran 😆

    YanıtlaSil
  12. Sevilme istiyoruz başaka birşey Değil

    YanıtlaSil
  13. Hahahaha iyiymiş kahve değilde okkalı bir para gelsin daha iyi o zaman sıraya dizilirler zaten kahve cay 😂😂😂😂

    YanıtlaSil
  14. Sena'nın Alperen'i25 Şubat 2018 11:26

    Benimkini görmeniz lazım o kadar cimri ki böyle bişi mümkün değil yani siz de beklemeyin bu umutla

    YanıtlaSil
  15. Birtane kahve ısmarlanmadıi Anıl Berk zaten Survivorda

    YanıtlaSil
  16. sadece o saatte bir kızdan mesaj geldi bu kadar

    YanıtlaSil
  17. Kahve bağımlısı olarak hala kendi kendime ismarliyorum ah ah

    YanıtlaSil