12 Comments

  1. Bu saatler yalan hurafe yav cok alakasiz seylerle anlamlandirilmis inanmayin boyle seylere seven her dakka sever... :/

    YanıtlaSil
  2. Keşke isimde yazsaydınız

    YanıtlaSil
  3. Insanlar bu saatlere bakıp umut besliyor ama yinede mutlu oluyor . Yalanmis hirafeymisdemeyin içinde illakibi doğruluk payı vardır . 👍

    YanıtlaSil
  4. Başımın tatlı belası merve

    YanıtlaSil
  5. Madem aşık ben niye göremiyorum bu aşkı boşuna kendi kendimi kandırmaktan bıktım artık siz de bu hatayı yapmayın kabullenin artık arkadaşlar sevmiyor, sevmeyecek :(

    YanıtlaSil
  6. Seni cok seviyorum Aşkmm Merve

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel hep doğru çıkıyor

    YanıtlaSil
  8. Seni seviyorum hala be mertt 🐼

    YanıtlaSil
  9. Sana çok aşığım be Nureddin -M

    YanıtlaSil
  10. Bende seni seviyorum sedanur

    YanıtlaSil
  11. Oda beni bende onu cok seviyorum seni cok seviyorum MuSa

    YanıtlaSil
  12. Bana senden soğudum dedikten sonra bu saate denk gelmem peki bi kez daha kırıldığımı hissettim 🙃

    YanıtlaSil